Üyelik

 

1.Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

 

2.Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

 

3.Üyelik bilgilerimizi güncellemeli miyim?

Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmenizi öneriyoruz.

 

 

Alışveriş, Servis ve Güvenlik

 

1.Themia.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

Üye olmadan, veya üyeliğinizi oluşturduktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

2.Themia.com.tr’de alışveriş yapmak güveli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 256bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, olup tarafımızca saklanmamaktadır.

 

3.Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden sitemizi ziyaret ederek alışverişinizi yapabilirsiniz

 

 

Ödeme

 

1.Ödemeyi nasıl yapabilirim? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Alışverişlerinizde bankanızın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilir taksit seçeneğinden faydalanabilir ayrıca Havale ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz.

 

2.Kapıda Ödeme seçeneği var mı?

Henüz kapıda ödeme seçeneği ile sipariş alamamaktayız.

 

 

 

Teslimat

 

1.Sipariş teslim süresi nedir?

Satın aldığınız tüm ürünler 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise tahmini 1 ile 4 iş gününde teslim süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi mesai günlerinde 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

 

2.Satın aldığım üründe kargo ücreti ödeyecek miyim?

Sitemizde kargo bedava kampanyaları dönemsel değişkenlik göstermektedir. Belirlenen rakam üzerindeki alışverişlerde kargo bedava fırsatından faydalanabilirsiniz.

 

3.Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Anlaşmalı kargo şirketlerimizi alışveriş sayfamızdan takip edebilirsiniz.

 

4.Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından themia.com.tr’ a ulaştırıldıktan sonra tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

 

 

İade & Değişim

 

1.İade koşulları nelerdir?

-Fatura tarihi üzerinden 30 gün geçmemiş olmalı,

-Ürünün orijinal ambalajı bozulmamış, açılmamış olmalı,

-Ürün koruma bandı açılmamalı,

-Ürün etiketleri, varsa logoları çıkarılmamalı,

-Ürün yeniden satışa sunulabilir durumda olmalıdır.

-Ürün kargoda zarar görmeyecek şekilde paketlenerek gönderilmeli.

 

2.İade işleminden sonra geri ödeme ne sürede yapılır?

İadeniz, depomuza ulaştıktan sonra iade koşullarını sağlayıp sağlanmadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünlerin ücret iadesi işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır.

 

3.Taksitle aldığım ürünün geri ödemesi nasıl yapılıyor?

Taksitli ödeme seçeneğiyle alışveriş yaptıysanız, geri ödemesi bankanız tarafından kartınıza taksitli olarak iade edilmektedir.

 

4.İade kargo kodunu nasıl alabilirim?

 

 

 

 

 

 

 

 

İade talebinizi destek hattımızla iletişim kurarak kargo kodunuz müşteri hizmetleri yetkilimizden alabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
/* */